2014. október 17., péntek

Essence + Claire's sötét manikűr


A mai nap folyamán egy sötét manikűrt készítettem el, ezt mutatom meg Nektek. Az alaplakk után egy sötétkék Claire's lakkot használtam, ami a képeken inkább feketének tűnik, de igazából sötétkék. 

Essence - 147 Miss universe, Claire's - 60761 Navy pier
Két réteget vittem fel ebből a lakkból. Készítettem képet a sima Claire's lakkról is, amit itt láthattok. 





És a kész manikűr (az erkélyen fotóztam, és esett az eső, azért vizes néhol a körmöm :D):





Az Essence lakkal nekem sokkal jobban tetszik. Ebből egy réteget használtam a végén, így is eléggé szép eredményt kaptam. Magában egyáltalán nem tetszik, kissé átlátszó fekete lakk, apró kék csillámporral. Ezt egy tipre felkentem, hogy megmutathassam. Mindkét lakk elég gyorsan megszáradt, meg is lepődtem rajta.


Köszönöm, hogy elolvastad, írd meg nekem, hogy melyik tetszik jobban, a sima Claire's lakk, vagy a kettő kombinációja. :)

2 megjegyzés: