2014. október 15., szerda

Felhős manikűr


Egyik barátnőm mutatott felhős körmöket, és nagyon megtetszettek. Így a tegnapi nap folyamán ezt a felhős manikűrt készítettem el.
Az alaplakk után egy Miss Sporty lakkot használtam, amit két rétegben kentem fel, majd a kék lakkra tépett szivaccsal nyomkodtam rá fehér Moyra lakkal a felhőket. A fényképezés után jutott eszembe, hogy madarakat is fessek a körmeimre, mivel így is tetszett, egy képet csináltam arról is, a legvégén láthatjátok majd.
Egyszerű, de mégis mutatós körmöket kaptam a végén, nekem nagyon tetszett. 
Felhasznált lakkok és eszköz:
Miss Sporty - 544, Moyra - No. 03, For your beauty sminkszivacs
...és akkor a képek:






Köszönöm, hogy elolvastad, és ha tetszett, írj egy kommentet a véleményeddel. :)

6 megjegyzés:

  1. Úúúú, de gyönyörűek! *-*
    Elképesztő ügyes vagy, Bius! Nagyon tetszik, ráadásul a kis madarak a végén... Oda vagyok értük. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, hogy tetszik! :))

      Törlés