2014. október 24., péntek

Zöld manikűr ezüst kövekkel


Egy zöld manikűrt készítettem el, amit pár ezüst kővel dobtam fel. Tetszik a végeredmény attól függetlenül, hogy a zöld nem tartozik a kedvenc színeim közé.
Ebben az Essence lakkban nagyon apró csillámok is vannak. Egy rétegben is fed, de két réteggel már tökéletes lesz.

Essence colour & go - 179 Roller coaster
Jöjjenek a képek a manikűrről:










Hogy tetszik ez a lakk? Esetleg neked is megvan?
Írd meg a véleményedet nekem kommentben. :)
Köszönöm, hogy elolvastad.

5 megjegyzés:

  1. Nekem nincs meg ez a lakk, viszont a te körmeiden nagyon jól mutat és a manikűr is igazán elegáns lett, így, kövekkel kiegészítve :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa Biuus.☺ Már múltkor is láttam a blogot, mikor megnyitottad, de akkor telefonról voltam, és nem tudtam feliratkozni. Most újra "bele botlottam", melynek örülök, érdekelnek a körömlakkok, az már egy más kérdés, hogy az én körmeim alig vannak festve.:D Igazán nagyon szép munkáid vannak, mindegyik nagyon tetszik, ügyes vagy!:3♥

    Ölel,
    Patricia F.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa! ♥
      Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszenek. :)

      Puszillak

      Törlés
  3. Én szeretem a zöld színt , az egyik kedvenc színem:)
    Szép lett a manid :)

    VálaszTörlés